header_image
Търсене
Намерихме 0 резултата. Искате ли да видите резултатите сега?
Търсене
намерихме 0 разултата
Резултати от търсенето

КАКВО СЕ ГУБИ И КАКВО СЕ ПЕЧЕЛИ ПРИ РАБОТА С АГЕНЦИЯ

Публикувано от Anton Kisiov на 11.03.2016
| 0

Печели се изгубено време (понякога с месеци), което е пари. Спестяват се пари за скъпите реклами на имота в масмедиите, за водене на безброй телефонни разговори с потенциални клиенти, както и допълнителни разнообразни разходи около предлагането на пазара и намирането на клиент. Всичко това е грижа на агенциите.

Печели се спокойствие и най-важното – чистота и сигурност на сделката. Ще се купи или продаде имот, на който документите са изрядни и за който няма допълнително да се плаща за погасяване на ипотеки, заеми и други финансови задължения.

Губи се определена сума, която представлява възнаграждението на фирмата-посредник.

Всеки трябва сам да реши. Кое е по-изгодно: да се плати комисионна на Агенцията и да има сигурност в чистотата на сделката или разчита на случая без гаранции за успех, с реалната опасност да сгреши в избора, в договарянето, и т.н.

Проблемът има и още една страна.

Преди да се свърже с посредници, клиентът трябва да прецени нещо много важно – с кого да работи. Възможно е да попадне на Агенция с неподготвени в професионално отношение брокери или с некоректни взаимоотношения (има ги и такива на пазара).

Може да се довери на приятел или познат, който е свързан с такъв вид бизнес или да потърси препоръката на близки, които са ползвали услугите на дадена Агенция и са с добри впечатления от нея.

Добре е да се потърси информация за посредническите фирми, да се посетят няколко, да се поговори с управителите им, да се проучат условията им за работа, да се получат визуални впечатления от офисите им, от брокерите им, от техните отношения към клиентите и сделките, от професионализма им, и т.н.

Така получената от различни посоки информация трябва добре да се обмисли и едва след това клиентът да реши с коя Агенция ще работи.

Никога клиентът не трябва да се обръща към дадена Агенция само за това, че офертата, която се предлага, изглежда много изгодна. Това може да го подведе и да има непредсказуеми последици.

ПОЛЕЗЕН СЪВЕТ

Добре е клиентът да предпочете Агенция-посредник по начин, който дава взаимно доверие. Правилно избрана с нея той печели време, средства, спокойствие и сигурност.

Коментирай

Вашият email адрес няма да бъде публикуван.

  • Търсене